Wilson Staff Di7 Iron Steel 4-GW

edited-di7

bullet1‘USED’ set tetapi masih berkilat…my bos punya, dia suka tukar2 set. Bersih dan dijaga elok. Tak puas hati boleh hantar balik (4 hari dari tarikh terima). Gambar original nanti saya display. Tak sempat ambil gambar lg.

bulletNak tengok the set, then we can arrange a meeting or tee off sekali kat KRTU Kuantan (special rate) hehe…nak pos “direct to your front door” pun no problem…

bullet2HARGA BOGS RM 1200 Sahaja (nego).

jaminan1nav_logo_45299

9 Responses

  1. akum..nak tanye sikit..budak beginner macam saya ni sesuai ke pakai set wilson staff jenis ni..

  2. Thanks for asking, actually both Di7 and Nickent 3DX pun sesuai for begginer. Untuk nickent dia ada complete with 2 hybrid (3 and 4). Hybrid memang sesuai untuk begginer sebab not so easy to hit 3 and 4 iron. Even some intermediate player also hard to hit it. Untuk wilson Di7, dia use Fat Shaft, so forgiveness dia agak memberangsangkan. Untuk begginer, for me the aim is the most important factor. Bayangkan kalau OB, rugi 2 stroke. Kalu Par 3, tak sakit tue hehe..

    Tapi terpulang pada masing2 jugak. Cuba dahulu then baru boleh tau. Tapi dua2 jenis tue memang sesuai untuk begginer. Thanks

  3. wilson set ni cuma iron saja ke ?

  4. Set tue complete set of Wilson Staff Di7 iron from 4-PW,GW (8 iron). Tapi used set. Selamat Hari Raya En Supiyan. Saya kene keje time raya hehe…

  5. Kalau nak bandingkan Wilson staff dan ClevelandCG4, yg mana satu lagi bagus? Both steel shaft kan?

  6. En Fashah, thanks for the question. Actually kalau tanya yang mana lebih bagus saya tak dapat beri jawapn yang tepat. Dia depend on individu jugak. Ok if you ask for begginer saya prefer Di7. CG4 more towards intermediate. CG4 berat sikit. Tapi kalau encik nak test boleh datang Kuantan or encik boleh test kat mana2 pro shop. Saya tak nak promote lebih2, nanti cakap saya tipu pulak hehe, feel it yourself than you know the real feel, hehe…Di7 forgiveness dia tinggi sikit sebab dia guna ‘fatshaft’. So tandency untuk bola draw and hook kurang.

  7. en syah, wilson staff Di7 ini boleh nego lagi tak. agak2 brape. pls sms the price to my hp. hari tu tengok agak gamba used set tu. boleh masukkan semula tak nak tengok. tq

  8. en syah, tolong dapatkan price untuk king cobra transition s for men 2009..please..tq

  9. Alamak saya mintak maaf, baru semalam dah ada orang beli. Maaf sangat. Ok nanti saya tengok2kan untuk Set King Kobra tue yer…sorry sangat.

Leave a Reply

