Taylor Made r7 DRAW (4-SW) irons – Baru!!

Did you know that a draw can add an additional 5-10 yards to your shots? Do you want to hit longer, straighter shots? If yes, then the TM r7 DRAW irons are the perfect set of irons for you.
For more information click TM R7 Draw Irons.

Club Specifications
Model – r7 DRAW
Condition – BRAND NEW, FACTORY SEAL
Flex/Shaft – REGULAR/T-STEP 90 STEEL
Dexterity – MENS RIGHT HAND
Grip – TAYLORMADE ARROW REMINDER GRIP
Lenght/Lie – STANDARD/STANDARD

=================================================================

Harga Pasaran Malaysia: RM –

Harga BOGS: RM 1500

Penghantaran: RM 50 (Semenanjung Only)

Limited Time and Stock!

25 Responses

  1. Taylormade r7 draw(4-SW irons) nie full/complete set ker atau 1 iron jer?

  2. Complete set of irons. dari iron 4 hingga Sand Wadge
    (8 batang). Terima kasih

  3. Saya sedang mencari R7 tapi dgn shaft graphite. Nampaknya yang bro iklankan ni dgn steel shaft. Ada beza ke untuk beginner macam saya ni??

  4. Em terima kasih kerana bertanya. Yes for beginner kita prefer guna yang graphite sebab ringan dan distance travel jauh sikit. Tapi untuk steel pun dia ada yang Stiff dan Regular. Stiff nie keras sikit. For beginner pun no problem actually kalu nak pakai stell, tapi pilih yang Regular. Kenapa orang pakai steel is be course accuracy. Bila kayu keras, so bola dia akan go straight (kalu pukui betoi2 la hehe). Distance is number 2 bagi Pertegahan and Pro. Lagi satu bola senang nak dikawal. Em lastly saya mintak maaf banyak2 sebab set nie dah abis stok. Saya mintak maaf lagi yer. Tapi kalu nak yang Graphite jugak, saya ada Nickent Hybrid Iron set. Ada stock lagi. Set nie ramai orang mintak, so saya order lebih. Just in case berminat. Terima Kasih.

  5. Mail dulu bro kata stok dah habis. Yang diiklankan ni stok baru ke? Kalau ada stok saya berminat.

  6. Yer nie stock baru. Kalu betul berminat just transfer duit kat maybank acc then saya akan make an order. Thanks

  7. Thanks for the interest., kalu encik betul2 berminat set description seperti dalam web saya. Just transfer RM1550 (termasuk shipping cost) to my Maybank acc 152068607463 Syahruddin bin Zainul. Then just SMS me yang encik dah masukan duit termasuk number rujukan. Saya akan order secepat mungkin.

    Untuk pengetahuan encik penghantaran akan mengambil masa 5-10 “hari bekerja” jika tiada masalah. Penghantaran juga hanya akan dilakukan pada hari bekerja. Sabtu dan ahad kedai tutup, so jika buat pada hari tersebut, penghantaran tetap akan dilakukan pada hari Isnin. Jika ada kelewatan saya mohon maaf. Tetapi saya akan memberikan shipment Tracking Number supaya kita dapat track set tersebut. Saya akan BERTANGUNGJAWAP 100% dan sekiranya berlaku sesuatu, saya akan memulangkan kembali duit encik.

    Untuk pengetahuan encik juga, United State lewat satu hari, if hari nie hari Ahad di Malaysia, di sana masih hari Sabtu. So masih kena tungu hari Selasa di Malaysia baru penghantaran akan dilakukan.

    Jika ada apa2 persoalan just email or SMS me, Thanks.
    Syahruddin Zainul
    0194773803

  8. saya berminat dengan set nie. Set ni ada kat malaysia ker masih kat US? berapa lama saya boleh dapat set nie?

  9. 5-10 hari penghantaran Set nie masih kat US. Saya akan shipp this set stright to your front door hehe…thanks…

  10. Kalau TM r7 draw ni with graphite shaft will interest me..

  11. Em sorry sangat, untuk graphite takder promotion. Harga terlalu mahal dan saya rasa tak berbaloi nak display. Sorry yer. Anyway thanks for asking.

  12. syah, latest price for TM r7 draw Steel is USD349.00. & burner draw USD149.9. what’s your offer? i nak cari satu ni..

  13. Em saya mintak maaf sangat, memang kalau kat US the price is that round figure, but the shipping cost it more. Conversion rate sekarang dah naik, $1 = RM 3.68. Dulu RM 3.4 jer. Banyak beza tue. Dulu boleh saya kasi lagi murah, tapi sekarang….maaf sangat. I`m so sorry en Zarni, saya nak tolong but for this R7 draw last price i can offer is RM1550 termasuk shipping. Maaf yer. Em untuk burner Draw, saya ada ternampak promosi dekat Transview Shah Alam dia jual murah, encik cuba cx sana dulu. Tak silap saya RM 699 jer. My offer cannot beat the price for the TM Draw laa hehe…

  14. En Syah,

    Kalau nak beli COD, tak boleh ker?

  15. Boleh, no problem, ramai customer saya pun ada yang datang ambil sendiri dan sempat tee off sekali kat KRTU Ktn hehe…tapi for this set saya takder stock kat malaysia. Yang ada dengan saya, saya order buat stock yang banyak permintaan jer so far. Nike CCi, Wilson Ci6, Nickent 4DX, Nickent 3DX dan Pro Kenex (complete set). Yang lain tue terpaksa order from US. Maaf yer. Kalau datang kuantan boleh singgah pro shop sini. KRTU Ktn. Datang just info saya, mana tau ada masa boleh tee off sekali.

  16. En Yamin, for more products just visit my new website. Tak sempat nak maintain dua2 site sekarang nie hehe…thanks

  17. Ok. New address website please.

    Thanks.

  18. New website address please

  19. Aslmkm, saya berminat nak cari golf set baru, buat pengetahuan, saya nih boleh dikategorikan beginner. Any suggestion?. Saya tanya kekawan, depa kata try MIZUNO MX 200 for me or Taylor Made set. Saya guna steel shaft for my MacGregor set. Tq

  20. Waalaikumsalam en Johan, maybe belum sempat saya wish ‘Welcome to our GOLF community’ hehe…since en Johan still a beginner, pada pandangan saya, set2 yang mahal2 macam Mizuno, Tailormade dan sebagainya adalah tidak begitu digalakan…those set is mean to intermediate to advance player and susah sikit nak pukul and since en Johan masih baru, berkemungkinan besar juga en Johan masih belum dapat feel yang mana set(intermediate) yang paling sesuai untuk en Johan. There`s lots of diference intermediate set out site to choose from. Bagi penerangan lebih lanjut encik Johan boleh lawati my website selling a complete set:

    http://www.tiger-shark.malaysiangolfer.com/

    Thanks and happy golfing… =)
    Our customer satisfaction is our motto

  21. Thanks a lot for the information. Maybe bila balik ke malaysia nanti i`ll contact you back for more golfing tips. Good to have this kind of service in public domain. Keep it up. Tq

  22. Thanks En Johan for the support…insyaAllah kalau ada masa boleh kita berentap sekali hehe…my home course is KRTU Kuantan…

    Thanks again and happy golfing =)

  23. salam cik syah, lama sya xdgr kabar dr cik syah..
    dah single h/cap ker skrg?..
    just nak tanya kalo sya nak order set iron taylormade r11 graphite cik syah blh dptkan x coz sya dah cr kat kl xde lg ler..
    kalo xdpt r11 pun dpt r9 graphite pun yg US spec pun jadilah. harap cik syah dpt tlg. tq

  24. Salam en Helmy, wah nak upgrade senjata ker? hehe…em nanti saya cuba tanya suplier n kawan2 kot2 ada yer. Kalau ada nanti saya info yer. Apa kabar sekarang en Helmy? H/c? =)

Leave a Reply

